Pohár plemen záchranářských psů

14.05.2015 13:54

Letos jsme se poprvé jako tým llp zúčastnili závodu Pohár plemen záchranářských psů. Z prvu jsem ani nechtěla jet, ale když mě Ilona Aljaška Borýsková Sabina Hošková a nejhodnější Soňa Šabacká přemluvili, začali jsme se připravovat. Dva měsíce před závodem Sorryček a já zahájili přípravu, mnoho překážek jsme viděli úplně poprvé a na vysoký žebřík Sorry vlezl poprvé až na samotném závodu. Ale protože s námi měla Sonička tolik trpělivosti a věnovala se nám, všechno jsme zvládli. Dlouhá cesta nás vyčerpala a naneštěstí u lávky na sudech Sorry našel kus pamlsku a pak už to šlo velmi rychle z kopce. Byla i malá slzička i když vlastně nevím proč Emotikona smile nakonec jsme vybojovali 58. bodů na poslušnosti a jako tým 185.bodů a umístili jsme se na krásném 11.místě ze šestnácti týmů ke cti nám slouží i to, že jsme byli jediný tým který není pod žádnou záchranářskou brigádou, takže opravdový laici Emotikona smile. Byla to ale úžasná zkušenost a já děkuju všem bez kterých by to nešlo a taky Sorryčkovi.

 

                                          


Emotikona smile. Byla to ale úžasná zkušenost a já děkuju všem bez kterých by to nešlo a tak Sorryčkovi.